Haritu kite jalan sekali,

bez kan jalan sambel bgurau..

Tp lg bez bile awak kasi adiah tu,

tu lar adiah paling saye tak boley lupe..

Senyoman manis awak..

Esok2 bile saye xley jalan,

saye nak awak iringi saye,

mase nie saye dah xboley nak pggl awak mcm slalo,

awak yg kena datang…

Mase nie gak saya nak adiah lg tp saye dah taknak senyoman awak tu..

Saye nak Al-Fatihah..

Awak bacekan tuk saye ekh sbb saye dah xboley bace sdiri..

Pastu,

bile ader owg letak saye bawah papan,

awak jgn nanges @ cari saye sbb saye dah xboley tego awak..

Janji ek!!! Frenship poeber.. (^_~)

Kasi balek pd saye jike saye salah sowg drpd owg2 yg penting lam idop/ati awak Tgk bape byk kamo dapat balek! Try lar.. ^_^

kmo bca ayt yg sy bg ni…amat sdih….

Aku ada pasangan hidup sendiri….

Bila seronok, aku cari.

…pasanganku

Bila sedih, aku cari….Mak

Bila berjaya, aku ceritakan pada….pasanganku

Bila gagal, aku ceritakan pada….Mak

Bila bahagia, aku peluk erat….pasanganku

Bila berduka, aku peluk erat….Emakku

Bila nak bercuti, aku bawa….pasanganku

Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah….Mak

Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasanganku

Bila sambut hari ibu…aku cuma dapat ucapkan “Selamat Hari Ibu”

Selalu.. aku ingat pasanganku

Selalu.. Mak ingat kat aku

Bila-bila… aku akan talipon pasanganku

Entah bila… aku nak talipon Mak

Selalu…aku belikan hadiah untuk pasanganku

Entah bila… aku nak belikan hadiah untuk Emak

Renungkan:

“Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja…

bolehkah kau kirim wang untuk Mak?

Mak bukan nak banyak… lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah”.

Berderai air mata jika kita mendengarnya……..

Tapi kalau Mak sudah tiada……….

MAKKKKK…RINDU MAK…. RINDU SANGAT….

Berapa ramai yang sanggup menyuapkan ibunya….

berapa ramai yang sanggup mencuci muntah ibunya…..

berapa ramai yang sanggup. mengantikan lampin ibunya…..

berapa ramai yang sanggup….. membersihkan najis ibunya…….

berapa ramai yang sanggup……. membuang ulat dan membersihkan luka kudis ibunya….

berapa ramai yang sanggup berhenti kerja untuk menjaga ibunya…..

Dan akhir sekali berapa ramai yang sembahyang JENAZAH ibunya……

“Jika kamu menyayangi ibumu, “forward”kanlah kepada sahabat- sahabat anda.

§ 1 orang : Kamu tidak sayangkan ibumu

§ 2-4 orang : Kamu sayang ibumu

§ 5-9 orang : Bagus! Sayang jugak kamu kepada Ibumu

§ 10/lebih : Syabas!Kamu akan disayangi Ibumu dan awk ckup sgt syg ibu awk…

rindu ibu….